بيت
الفئات
سلة
المفضلة
حساب
Dubai
المحلات
AR
L'Etoile

حدد الأسعار مع مراعاة الخصومات والمكافآت الخاصة بك

المفضلة
عربة التسوق

L'OREAL PARIS True Match Nude Tinted Serum № 5-6 Medium-tan, 30 ml

اضافة الى المفضلة
مقال:
LOR957637
تم نسخ مقالة المنتج!

L'OREAL PARIS True Match Nude Tinted Serum № 5-6 Medium-tan, 30 ml - photo 1
L'OREAL PARIS True Match Nude Tinted Serum № 5-6 Medium-tan, 30 ml
№ 5-6 Medium-tan, 30 ml
جدولقائمة

Gender
Women's
Consumer category
For adults
Color
n/o
Application area
n-o
وصف المنتج

احصل على سعرك

92 AED
استرداد نقدي نقاط المكافأة
5

نقاط المكافأة استرداد النقود

لشراء هذا المنتج، سنعيد إليك جزءًا من تكلفته على شكل نقاط إضافية. تتم مكافأة النقاط الإضافية في اليوم التالي بعد التسليم.

يمكن فقط للمستخدمين الذين لديهم رقم هاتف محلي الحصول على نقاط المكافأة وإنفاقها.

معلومات التوصيل


استلام من المتجر
مجاني لجميع الطلبات
توصيل عبر البريد السريع
مجاني للطلبات من 100 د.إ
توصيل سريع في دبي
خلال 4 ساعات، 35 د.إ

Product description

A hydrating hyaluronic acid tinted serum that smoothes, hydrates and replumps the skin like a serum while giving it a radiant finish and coverage just like a foundation.

المواصفات

Gender
Women's
Consumer category
For adults
Color
n/o
Application area
n-o

Application

Shake the bottle well to activate the face serum before using. Apply 2-3 drops of the tinted serum on your palms. Spread lightly with your fingers, just as if you were using your daily serum, by smoothing a small amount onto clean skin.

Ingredients

Dimethicone, Perlite, Isopropyl lauroylsarcosinate, Alcohol denat, Sodium hyaluronate, Disteardimonium Hectorite, Trimethylsiloxysilicate, Nylon 12, Magnesium sulfate, Synthetic fluorphlogopite

معلومات عن العلامة التجارية

The story of L’Oréal began with a bold idea that was ahead of its time, and the brand L’Oréal Paris emerged with the slogan 'Because I am worth it' in the 1970s, when women first began to assert themselves and their rights. L’Oréal Paris products became a means of self-expression. In the late 1990s and early 2000s, during the era of pop culture, the beauty ambassadors of L’Oréal Paris spoke from screens: 'I am worth it, and so are you.' Every woman could feel like a star, thanks to L’Oréal Paris products. In an era of globalization, when all borders are blurred, L’Oréal Paris declares: 'We all deserve it!' This slogan encapsulates the main idea: every person deserves the best for themselves – to be where they want to be, to look how they wish to look, to listen to their heart, to be true to themselves and their beliefs. In other words, to be oneself. Expanding boundaries, the brand L’Oréal Paris advocates for the democratization of beauty and opens access to cinematic art, grants for the development of personal brands among young designers, raises global awareness about daily self-care, creates unconventional makeup collections with renowned French designers, including Olivier Rousteing and Isabel Marant, and transforms fashion shows with global brand ambassadors into magical events where absolute beauty, Parisian fashion, and global trends intertwine.

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط. من خلال بقائك معنا، فإنك تعرب عن موافقتك على جمع ملفات تعريف الارتباط ومعالجتها وتخزينها لاحقًا