بيت
الفئات
سلة
المفضلة
حساب
دبي
المحلات
AR
L'Etoile

حدد الأسعار مع مراعاة الخصومات والمكافآت الخاصة بك

المفضلة
عربة التسوق

COACH For Men Set Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml

اضافة الى المفضلة
مقال:
COA000098
تم نسخ مقالة المنتج!

COACH For Men Set Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml - photo 1
COACH For Men Set Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml
Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml

Franchise
COACH
FranchLine
MAN
Product Type
Perfume Set
Purpose
Flavors
Top Notes
green nashi pear, bergamot
وصف المنتج

احصل على سعرك

450 AED
استرداد نقدي نقاط المكافأة
23

نقاط المكافأة استرداد النقود

لشراء هذا المنتج، سنعيد إليك جزءًا من تكلفته على شكل نقاط إضافية. تتم مكافأة النقاط الإضافية في اليوم التالي بعد التسليم.

يمكن فقط للمستخدمين الذين لديهم رقم هاتف محلي الحصول على نقاط المكافأة وإنفاقها.

معلومات التوصيل


استلام من المتجر
مجاني لجميع الطلبات
توصيل عبر البريد السريع
مجاني للطلبات من 100 د.إ
توصيل سريع في دبي
خلال 4 ساعات، 35 د.إ

Product description

Coach For Men Eau De Toilette takes you on a journey of endless possibilities, evoking a sense of freedom that comes from the energy and spontaneity of New York City.
Masculine yet refined, the fragrance starts with cool, fresh green Nashi pear, contrasted with spicy cardamom, and finishes with a textured vetiver base note, creating an aromatic, woody scent.

This set includesEau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml

المواصفات

Franchise
COACH
FranchLine
MAN
Product Type
Perfume Set
Purpose
Flavors
Top Notes
green nashi pear, bergamot
Base Notes
vetiver, suede, ambergris
Heart Notes
cardamom, coriander

Ingredients

ALCOHOL DENAT. (SD ALCOHOL 39-C), PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BHT, CI 60730 (EXT. VIOLET 2), LIMONENE, LINALOOL, COUMARIN, CITRONELLOL, CITRAL, GERANIO L

معلومات عن العلامة التجارية

The Coach brand represents authenticity, innovation, and relevance. The brand's history began in 1941 with a family business in New York. It was a pioneer in the production of leather goods and accessories, gaining worldwide recognition in the second half of the 20th century. The company's mission was to offer 'accessible luxury' for those who could not afford more expensive traditional luxury brands. Today, Coach products can be easily purchased on five continents, in more than 1000 stores worldwide. Coach fragrances convey the individuality, spirit, and energy of the brand.

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط. من خلال بقائك معنا، فإنك تعرب عن موافقتك على جمع ملفات تعريف الارتباط ومعالجتها وتخزينها لاحقًا