بيت
الفئات
سلة
المفضلة
حساب
دبي
المحلات
AR
L'Etoile

حدد الأسعار مع مراعاة الخصومات والمكافآت الخاصة بك

المفضلة
عربة التسوق

MCM Crush Eau de parfum, spray 75 ml

اضافة الى المفضلة
مقال:
MCM000045
تم نسخ مقالة المنتج!

MCM Crush Eau de parfum, spray 75 ml - photo 1
MCM Crush Eau de parfum, spray 75 ml - photo 2
MCM Crush Eau de parfum, spray 75 ml
MCM Crush Eau de parfum, spray 75 ml
Eau de parfum, spray 75 ml

Fragrance group
Woody
Fragrance family
Woody
Gender
Women's
Consumer category
For adults
Product volume
75 ml
وصف المنتج

احصل على سعرك

430 AED
استرداد نقدي نقاط المكافأة
22

نقاط المكافأة استرداد النقود

لشراء هذا المنتج، سنعيد إليك جزءًا من تكلفته على شكل نقاط إضافية. تتم مكافأة النقاط الإضافية في اليوم التالي بعد التسليم.

يمكن فقط للمستخدمين الذين لديهم رقم هاتف محلي الحصول على نقاط المكافأة وإنفاقها.

معلومات التوصيل


استلام من المتجر
مجاني لجميع الطلبات
توصيل عبر البريد السريع
مجاني للطلبات من 100 د.إ
توصيل سريع في دبي
خلال 4 ساعات، 35 د.إ

Product description

CRUSH begins with a flirtatious coupling of ice and fire through opening notes of frozen pear and pink pepper. Once past the honeymoon phase, the infatuation deepens into a lasting love in the embrace of fresh apricot nectar, hand-picked Rose de Mai, and sensuous ambrette. This natural chemistry — starring biodegradable ingredients — is contained within the award-winning Stark Backpack bottle.

المواصفات

Fragrance group
Woody
Fragrance family
Woody
Gender
Women's
Consumer category
For adults
Product volume
75 ml
Franchise
CRUSH
FranchLine
CRUSH
Product Type
Perfume water
Purpose
Flavors
Top Notes
Frozen Pear, Pink Pepper, Black Currant, Apricot Nectar
Base Notes
Upcycled Cedarwood Virginia Naturals Together™, Ambrette, Cashmere Wood
Heart Notes
Magnolia, Rose De Mai Absolute, White Peony Infusion

Ingredients

Alcohol Denat., Fragrance/Parfum, Water/Eau (Aqua), Bht, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene

معلومات عن العلامة التجارية

MCM – founded in 1976, is a fashion house and luxury accessories brand. Its philosophy is defined by the cultural spirit of the time and German heritage, with a focus on functional innovations, including the use of advanced technologies. Today, MCM embodies a bold, rebellious, and ambitious spirit. The driving force of MCM is centered on deconstruction, revolutionary updates of classic design, and the use of futuristic materials. The brand appeals to the 21st-century generation – dreamers, creators, and 'digital natives.' The MCM audience possesses inner strength and is not confined by gender and age, rules, and boundaries. Currently, MCM products are distributed online and in 650 stores worldwide, including Munich, Berlin, Zurich, London, Paris, New York, Hong Kong, Shanghai, Beijing, Seoul, Tokyo, and more.

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط. من خلال بقائك معنا، فإنك تعرب عن موافقتك على جمع ملفات تعريف الارتباط ومعالجتها وتخزينها لاحقًا