بيت
الفئات
سلة
المفضلة
حساب
Dubai
المحلات
AR
L'Etoile

حدد الأسعار مع مراعاة الخصومات والمكافآت الخاصة بك

المفضلة
عربة التسوق

COACH Green Set Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml

اضافة الى المفضلة
مقال:
COA000091
تم نسخ مقالة المنتج!

COACH Green Set Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml - photo 1
COACH Green Set Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml
Eau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml

Franchise
COACH
FranchLine
GREEN
Product Type
Perfume Set
Purpose
Flavors
Top Notes
kiwi accord
وصف المنتج

احصل على سعرك

396 AED
استرداد نقدي نقاط المكافأة
20

نقاط المكافأة استرداد النقود

لشراء هذا المنتج، سنعيد إليك جزءًا من تكلفته على شكل نقاط إضافية. تتم مكافأة النقاط الإضافية في اليوم التالي بعد التسليم.

يمكن فقط للمستخدمين الذين لديهم رقم هاتف محلي الحصول على نقاط المكافأة وإنفاقها.

معلومات التوصيل


استلام من المتجر
مجاني لجميع الطلبات
توصيل عبر البريد السريع
مجاني للطلبات من 100 د.إ
توصيل سريع في دبي
خلال 4 ساعات، 35 د.إ

Product description

Coach Green is inspired by the relaxing feeling of vivid green escapes amidst the dynamic energy of the city. Perfumer Marie Salamagne captured this feeling with a signature scent that offers the perfect balance between a lively urban spirit and a natural, out-of-time feeling.
The woody fruity green Eau de Toilette opens with a refreshing top note of juicy Kiwi and crisp Bergamot, accentuated by aromatic notes of Rosemary and Geranium, before drying down to earthy Crystal Moss and masculine Cedarwood.

This set includesEau de toilette, spray 100 ml + 15 ml + Shower Gel 100 ml

المواصفات

Franchise
COACH
FranchLine
GREEN
Product Type
Perfume Set
Purpose
Flavors
Top Notes
kiwi accord
Base Notes
crystal moss
Heart Notes
rosemary essence

Ingredients

ALCOHOL DENAT. (SD ALCOHOL 40-B) - PARFUM (FRAGRANCE) – AQUA (WATER) – LIMONENE – LINALOOL - BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE - ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE – COUMARIN – CITRONELLOL – CITRAL – GERANIOL - BHT

معلومات عن العلامة التجارية

The Coach brand represents authenticity, innovation, and relevance. The brand's history began in 1941 with a family business in New York. It was a pioneer in the production of leather goods and accessories, gaining worldwide recognition in the second half of the 20th century. The company's mission was to offer 'accessible luxury' for those who could not afford more expensive traditional luxury brands. Today, Coach products can be easily purchased on five continents, in more than 1000 stores worldwide. Coach fragrances convey the individuality, spirit, and energy of the brand.

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط. من خلال بقائك معنا، فإنك تعرب عن موافقتك على جمع ملفات تعريف الارتباط ومعالجتها وتخزينها لاحقًا