بيت
الفئات
سلة
المفضلة
حساب
دبي
المحلات
AR
L'Etoile

حدد الأسعار مع مراعاة الخصومات والمكافآت الخاصة بك

المفضلة
عربة التسوق

SESDERMA Repaskin Invisible Fluid SPF 50+ 50 ml

اضافة الى المفضلة
مقال:
SED000231
تم نسخ مقالة المنتج!

SESDERMA Repaskin Invisible Fluid SPF 50+ 50 ml - photo 1
SESDERMA Repaskin Invisible Fluid SPF 50+ 50 ml - photo 2
SESDERMA Repaskin Invisible Fluid SPF 50+ 50 ml
SESDERMA Repaskin Invisible Fluid SPF 50+ 50 ml
50 ml

Product volume
50 ml
Franchise
FACE CARE
FranchLine
Face Care
Product Type
Sunscreen emulsion for the face
Purpose
Sunscreen products
وصف المنتج
غير متوفر في المخزون
غير متوفر في المخزون

Product description

REPASKIN Invisible Fluid SPF 50+ facial has an ultra-lightweight fluid texture, absorbs quickly, and leaves no shine or white cast.
And to top it off, it also contains antioxidants and repairing enzymes, a unique combination that helps fight photodamage and prevent accelerated skin aging.

المواصفات

Product volume
50 ml
Franchise
FACE CARE
FranchLine
Face Care
Product Type
Sunscreen emulsion for the face
Purpose
Sunscreen products

Application

"أولاً، ضع الأساس العلاجي الخاص بك. ثم، ضع كمية كبيرة من Repaskin Invisible Fluid على وجهك قبل التعرض لأشعة الشمس بـ 30 دقيقة، مع تدليكه بلطف. يشير معامل حماية SPF إلى زيادة قدرتنا على الدفاع ضد حروق الشمس. إنه يضاعف الوقت الذي تستغرقه بشرتك لتتأثر بالشمس(اعتمادًا على معامل الحماية) . بغض النظر عن معامل الحماية SPF الذي تختاره، من المهم إعادة تطبيق واقي الشمس بانتظام، على الأقل كل ساعتين عند التعرض المطول لأشعة الشمس أو بعد التعرق أو السباحة و / أو التجفيف بالمنشفة."

معلومات عن العلامة التجارية

Sesderma is a Spanish dermatological laboratory founded in 1989 in Valencia by Dr. Gabriel Serrano Sanmiguel, a world-renowned dermatologist. The company is one of the leading manufacturers of professional dermatocosmetics globally and specializes in the development and release of innovative nanotechnology products, including nutraceuticals. Sesderma products are represented by a wide distribution network in more than 80 countries and continue to expand their presence worldwide. The company's motto is 'Listening to your skin.' With over 450 products in the brand's portfolio, it offers the opportunity to create highly personalized solutions for each client.

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط. من خلال بقائك معنا، فإنك تعرب عن موافقتك على جمع ملفات تعريف الارتباط ومعالجتها وتخزينها لاحقًا